Suchergebnisse

37 Ergebnisse

Sortierung:

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#418. August 2010

MATERNAL SOCIOECONOMIC AND DEMOGRAPHIC FACTORS ASSOCIATED WITH THE SEX RATIO AT BIRTH IN VIETNAM

In: Journal of biosocial science: JBS, Band 42, Heft 6, S. 757-772

ISSN: 1469-7599

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Buch(gedruckt)#52015

Ethical and social marketing in Asia: incorporating fairness management

In: Elsevier Asian studies series

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#73. November 2011

THE IMPACT OF THE STOPPING RULE ON SEX RATIO OF LAST BIRTHS IN VIETNAM

In: Journal of biosocial science: JBS, Band 44, Heft 2, S. 181-196

ISSN: 1469-7599

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#81. Juni 2012

A review of customer relationship management: successes, advances, pitfalls and futures

In: Business process management journal, Band 18, Heft 3, S. 400-419

ISSN: 1758-4116

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

World Affairs Online

Open Access#112021

Factors Affecting Satisfaction and Revisit-intention of Pilgrimage Tourists: Bà Chúa Xứ Shrine in Vietnam

BASE

Bestellen über Subito

init.form.title.accessOptions

init.form.helpText.accessOptions

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

SSRN

Aufsatz(elektronisch)#1312. März 2014

Knowledge Management, Learning Behavior from Failure and New Product Development in New Technology Ventures

In: Systems research and behavioral science: the official journal of the International Federation for Systems Research, Band 31, Heft 3, S. 405-423

ISSN: 1099-1743

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Aufsatz(elektronisch)#144. Oktober 2013

Public affairs in China: exploring the role of brand fairness perceptions in the case of Mercedes‐Benz

In: Journal of public affairs, Band 13, Heft 4, S. 403-414

ISSN: 1479-1854

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft

Verfügbarkeit an Ihrem Standort wird überprüft